اخبار دفتر
اطلاعیه اعزام مبلغ
1396/6/20 دوشنبه اطلاعیه اعزام ایام دهه محرم الحرام ۱۴۳۹ه.ق مبلغان گرامی می توانند از 20 تا 30 شهریورماه برای ثبت نام اعزام در ایام تبلیغی محرم الحرام به سامانه سمتا مراجعه کنند. 
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم در آستانه فرا رسيدن ماه محرّم اقدام به اعزام مبلّغ مي نمايد.
مبلغان علاقه مند می تواند برای ثبت نام و درخواست حکم اعزام از طریق سامانه سمتا به صورت زمان بندي و به تفکيک استاني گفته شده، اقدام کنند.
همچنین گروه های تبلیغی در صورت تمایل به اعزام محرم می بایست برنامه های گروه و درخواست از نهادهای تبلیغی منطقه را از روز چهارشنبه ۱۵ شهریور از طریق سامانه سمتا به دفتر تبلیغات اسلامی ارسال نمایند. 
اعزام همچون سال گذشته با اولویت رتبه های تبلیغی بالاتر انجام می شود. ثبت نام از96/6/20 لغایت 96/6/30 ساعت ۷:۳۰ صبح در سامانه سمتا صورت می گیرد.
اولویت اعزام با مبلغان بومی هر استان می باشد. پس از اتمام تبلیغ نسبت به ارائه گزارش تبلیغی و تأیید آن از سوی نهاد درخواست کننده از طریق سامانه سمتا در فرصت زمانی اعلام شده، اقدام لازم به عمل آید.
گروه های تبلیغی می بایست درخواست خود و سازمان های محل تبلیغ را از طریق سامانه سمتا ارائه نمایند.
ضروری است مبلغان گرامي نسبت به برگزاري مراسم عزاداری و تبیین فلسفه قیام عاشورا و نیز موارد ذیل اهتمام ویژه ای داشته باشند: 
موضوعات و مباحث در اولویت: تبيين دستاوردهاي نظام و مباني انقلاب اسلامي، تبيين شعار سال (اقتصاد مقاومتي، تولید و اشتغال)، توجه به مباحث ولايت فقیه و امامت بر اساس آيات و روايات، ضرورت اتحاد و همبستگي امت اسلامي، سبک زندگي اسلامي، دشمن شناسی و استکبار ستیزی