اخبار برگزیده
جشنواره مهدویت
1397/7/11 چهارشنبه با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی؛ اولین جشنواره ملی مهدویت برگزار می شود اولین جشنواره ملی مهدویت در بخش های علمی،پژوهشی، فرهنگی و هنری و با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، اولین جشنواره ملی مهدویت به همت جهاددانشگاهی واحد استان قم و با همکاری نهادهای علمی و فرهنگی دانشگاهی و حوزوی و اجرایی کشور برگزار می شود.
این جشنواره با هدف توسعه و ترویج فرهنگ متعالی مهدویت و با رویکرد های مختلف برگزار می شودو بخش های این جشنواره شامل بخش هنری، فرهنگی، کتابخوانی، رسانه، فضای مجازی و پژوهشی با محوریت موضوع همایش دکترین مهدویت(چالش های عصر غیبت) هستند.
در بخش پژوهشی به موضوعاتی چون چالش های اجتماعی و سیاسی، اعتقادی و فرهنگی با ریز موضوعات گسترده پرداخته می شود؛ همچنین در راستای تعمیق و ترویج این مباحث، نشست های تخصصی نیز در مراکز علمی حوزوی و دانشگاهی برگزار می شود.
مهلت ارسال آثار تا ۱۵ آبان ماه سال جاری است (مهلت ارسال اثر در بخش پژوهشی تا ۱۵ بهمن ماه می باشد) و ارسال آثار از طریق دبیرخانه دائمی جشنواره به نشانی قم، بلوار الغدیر ابتدای خیابان صفاشهر کوچه جهاددانشگاهی(۱/۱) و سایت جشنواره به نشانی www.mahdaviatfest.ir می باشد.
کلمات کليدي
جشنواره ملی مهدویت, جایزه, وبلاگ نویسی, دکترین مهدویت, دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم, مهدویت, تخصصی مهدویت, جهاد دانشگاهی, مسابقات