جمعه 31 فروردين 1403   08:48:27

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛

شماره 97 فصلنامه «نقد و نظر» منتشر شد

  • خلاصه :نود و هفتمین شماره فصلنامه علمی ـ پژوهشی «نقد و نظر» به همت پژوهشکده فلسفه و کلام و اداره نشریات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، نود و هفتمین شماره فصلنامه علمی ـ پژوهشی «نقد و نظر» مربوط به بهار 1399 منتشر و مقالات این شماره بر روی سامانه این نشریه به آدرس http:jpt.isca.ac.ir نمایه گردید. 
«معرفت‌‌شناسی عشق در عرفان مولوی تحلیلی در پرتو پدیدارشناسی هوسرل، هایدگر و مرلوپونتی» نوشته کمال ملکیان و عیسی نجفی، «اخلاق‌‌محوری یا باورمحوری؟ تحلیلی انتقادی از حکمت جهاد ابتدایی» اثر رحیم دهقان سیمکانی، «بازپژوهی معیارها و فواید تقسیم توحید به نظری و عملی با تأکید بر کلام امامیه» به قلم محمدمیثم حقگو، «بررسی و نقد براهین‌ وجودی از منظر گراهام اُپی» نوشته فرح رامین و فریده محمدزمانی از جمله مقالات این شماره است.
همچنین «بررسی و نقد دیدگاه دیویدگریفین درباره قدرت خداوند» نوشته یدالله رستمی، «بررسی تطبیقی برهان بر وجود خدا از طریق آگاهی در آرای سوئینبرن و ملاصدرا» به قلم یارعلی کردفیروزجایی و «دلایل نقلی مشروعیت‌بخشی انتخاب» اثر حسین واله از دیگر مطالبی می باشد که در این شماره منتشر شده است.
فصلنامه نقدونظر در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، بانک اطلاعات نشریات کشور (Magiran)، پایگاه استنادی سیویلیکا (Civilica)، مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)، پرتال جامع علوم انسانی، سامانه نشریه (jpt.isca.ac.ir) و پرتال نشریات دفتر تبلیغات اسلامی (http://journals.dte.ir) نمایه می‌شود.
 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما