پنجشنبه 9 فروردين 1403   20:12:51

(مهار تورم، رشد تولید)

print

مدیرکل تبلیغ تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی تبیین کرد:

آمادگی دفتر تبلیغات اسلامی برای پالایش کتاب های موجود در کتابخانه های کشور

  • خلاصه :مدیرکل تبلیغ تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از اعلام آمادگی این دفتر در پالایش کتاب های مفید و مضرّ در کتابخانه های کشور خبر داد و گفت: دفتر تبلیغات اسلامی می تواند با اعزام مبلغان متخصص در این زمینه متصدی این پالایش شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی( تبلیغ نیوز )، اباذر جعفری در نشست تنظیم تفاهم نامه بین سازمان کتابخانه های استان قم و معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از ظرفیت  بالای کتابخانه های عمومی سراسر کشور برای فعالیت های تبلیغی و فرهنگی خبر داد.

وی گفت: اداره کل تبلیغ تخصصی در زمینه ها و موضوعات مختلف دارای کارشناسان و مبلغان متخصص می باشد که می توان از این پتانسیل در ایجاد برنامه های فرهنگی و تبلیغی برای حدود ۷۰۰۰ پرسنل و ۱۰ میلیون اعضای کتابخانه های عمومی کشور استفاده نمود.

مدیرکل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، پالایش کتاب های مفید و مضرّ موجود در کتابخانه های عمومی کشور را امری مهم و فوری برشمرد و تصریح کرد: کتابخانه های عمومی کشور همانطور که منشاء برکات و علم آموزی هستند، با ارائه کتاب های غیرمفید و مضرّ می توانند منشاء آسیب ها نیز باشند؛ دفتر تبلیغات اسلامی با اعزام مبلغان متخصص در این زمینه می تواند متصدی این پالایش شود.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، هم از نظر ظرفیت خوب انسانی و از نظر محتوایی در راستای بالابردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی و همچنین ارتقای سطح علمی و فرهنگی پرسنل و اعضای کتابخانه های سراسر کشور آماده همکاری با نهاد کتابخانه های عمومی کشور، می باشد.

 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما