پنجشنبه 9 فروردين 1403   18:33:10

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به همت مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی صورت گرفت؛

راه اندازی بخش کتابخانه در سامانه پاسخگو

  • خلاصه :بخش کتابخانه مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی در سامانه پاسخگو (در دو نسخه وب و اپلیکیشن) راه اندازی شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، به همت بخش مکتوب و فن آوری مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی، بخش کتابخانه در سامانه پاسخگو راه اندازی و در اختیار عموم قرار گرفت.

این بخش در راستای تولید و انتشار پرسش و پاسخ های دینی پرتکرار، توسط کارشناسان پاسخگوی این مرکز تدوین و در سامانه پاسخگو راه اندازی شد.

در این بخش، کتاب ها در قالب «مجموعه پرسش و پاسخ‌های دینی» است که هر عنوان دربردارنده چند پرسش و پاسخ پیرامون یک موضوع معین می‌باشد؛ رویکرد بخش مکتوب در تدوین این مجموعه، رعایت اختصار در تعداد سؤالات و ارائه پاسخ جامع و مستند می‌باشد.

در مرحله اول 12 عنوان از این مجموعه همراه با کتاب صوتی و متنی آن منتشر شده است که عبارتند از: فلسفه احکام، دعا، پیرامون زندگی امیرالمؤمنین(ع)، علم و دین، صفات الهی، وحی، معیارهای اخلاقی، شرح احادیث، روح، اخلاق در عبادات، پیرامون زندگی پیامبر(ع) و اهل بیت(ع) و اخلاق انتخابات.

علاقه مندان جهت دریافت کتاب ها می توانند از طریق اپلیکیشن «پاسخگو» (قابل دریافت از کافه بازار) یا سایت «پاسخگوی من» به نشانی  my.pasokhgoo.irاقدام نمایند.

شایان ذکر است استفاده از کتابخانه در نسخه اپلیکیشن منوط به نصب و به روزرسانی و در نسخه وب نیاز به ورود به حساب کاربری دارد.
 
امتیاز دهی
 
 

ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما