يكشنبه 16 ارديبهشت 1403   19:31:53

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

آرشیو

پذیرفته شدن مقاله رئیس میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن درسومین همایش بین المللی اربعین در کشور عراق

مقاله رئیس میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن و عضو هیئت علمی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن و ارائه مقاله درسومین همایش بین المللی اربعین در کشور عراق با موضوع نقش اربعین حسینی در نهادینه شدن سبک زندگی اسلامی پذیرفته شد.

«دوره‌ های مجازی بهاره» به صورت مجازی برگزار می شود

مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، دوره‌ های مجازی بهاره با موضوعات کاربردی و مورد نیاز مبلغان را به صورت مجازی، آفلاین برگزار می نماید.

اعزام بیش از 11500 مبلغ در ماه مبارک رمضان/ استقبال بی نظیر «تبلیغ اولی‌ها»

مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: در ماه مبارک رمضان سال جاری بیش از 11500 مبلغ به صورت فردی و گروهی از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم جهت نشر معارف دینی و ارزش های انقلاب به نقاط مختلف کشور اعزام شدند.

رسالت معظم، ارزشمند و اصلی دفتر تبلیغات اسلامی، مبلغ سازی است

امام جمعه اصفهان دفتر تبلیغات اسلامی را ارگانی مبلغ ساز عنوان کرد و گفت: توزیع مبلغ با سازمان تبلیغات اسلامی است و اصل کار این است که دفتر تبلیغات اسلامی مبلغ سازی کند و ریشه اول مبلغ سازی نیز آن است که اصول اعتقادی مبلغین قوی باشد.

کارگاه حضوری «رشد تفکر و خلاقیت برای کودکان»

مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با همکاری موسسه چیستا، کارگاه حضوری «رشد تفکر و خلاقیت برای کودکان» را برگزار می‌کند.

فراخوان ثبت نام سلسه نشست های اکران، نقد و ایده پردازی سینما اندیشه در قم

سلسه نشست های اکران، نقد و ایده پردازی سینما اندیشه به همت میز تخصصی اسلامی سازی علوم انسانی و معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی در سینما اشراق قم برگزار می شود.

برگزاری اولین جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی آموزش های کاربردی مبلغان خراسان

اولین جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی آموزش های کاربردی مبلغان، با حضور مدیران فرهنگی و تبلیغی و کارشناسان آموزشی - تبلیغی در محل دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد.

پاسخ ایران ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را برای دومین بار به چالش کشید / مظلومان عالم یک نفس تازه ای کشیدند/ پاسخ ایران تاریخ را تقسیم به قبل و بعد از خودش می کند

معاون پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی ابهت پوشالی این رژیم را برای دومین بار به چالش کشید گفت: از این به بعد شما در تحلیل های بین المللی و منطقه ای، جمله قبل از حمله ایران به اسراییل و بعد از حمله ایران به اسرائیل را زیاد خواهید شنید.

ضرورت استفاده از تجربیات و ظرفیت های بازنشستگان

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: در خیلی از مجموعه های اداری نسبت به ظرفیت، استعداد و توانمندی های نیروهای بازنشسته توجه کافی و وافی نمی شود، جا دارد با طراحی برنامه های دقیق و ساز و کار مناسب از تجربیات این بزرگواران استفاده گردد.

12345678910...>>>
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما