جمعه 10 فروردين 1403   18:57:50

(مهار تورم، رشد تولید)

print

رونمایی از سامانه ذخیره سازی ابری پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی

  • خلاصه :سامانه ذخیره سازی ابری با هدف ایجاد فضایی اختصاصی جهت نگهداری و دسترسی به فایلهای علمی و پژوهشی در نشست شورای مدیران پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی، ارائه و رونمایی شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، در نشست شورای مدیران پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین لک زایی رئیس پژوهشگاه، روسای پژوهشکده ها، مراکز و ادارات پژوهشگاه برگزار شد، سامانه ذخیره سازی ابری ارائه و رونمایی شد.
محمود متین فر "رئیس اداره فناوری اطلاعات" پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، گفت: اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه در راستای ارائه خدمات و سرویس‏های فناورانه به اعضاء محترم هیات علمی پژوهشگاه و با عنایت به درخواست‏های مکرر اعضاء محترم هیات علمی مبنی بر ایجاد فضایی اختصاصی جهت نگهداری و دسترسی به فایلهای علمی و پژوهشی، اقدام به طراحی و پیاده سازی سامانه ذخیره سازی ابری نموده است.
وی مهمترین ویژگی‏های سامانه ذخیره سازی ابری را امکان بارگزاری و ذخیره سازی داده ها و فایل ها، دسترسی آسان به داده ها و فایل ها در هر مکان و زمان، امکان ورود به سامانه از طریق SSO (با نام کاربری و رمز عبور سیستم)، امکان اشتراک‌گذاری فایل ها و داده ها، امکان ایجاد میزکار اشتراکی با سایر اعضاء هیات علمی و محققین، پشتیبان‌گیری منظم از اطلاعات به طور خودکار، قابلیت بازیابی اطلاعات، امنیت ذخیره‌سازی در فضای ابری و کاهش ریسک از بین رفتن داده ها عنوان کرد. 
متین فر ضمن تشکر از تیم توسعه سامانه و مهندس محمد کریمی بعنوان مدیر پروژه سامانه ذخیره سازی ابری، خاطرنشان کرد: سامانه مذکور از طریق آدرسcloud.isca.ac.ir  در دسترس اعضاء هیات علمی و محققین پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی می باشد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما