پنجشنبه 9 فروردين 1403   14:36:51

(مهار تورم، رشد تولید)

print

تقویت پاسخگویی دینی

  • خلاصه :به گفته رئیس مرکز ملی پاسخگویی فعالیت های این مرکز در ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز با قوت بیشتر دنبال شد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد اصغری «رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی» اعلام کرد: فعالیت این مرکز با جدیت بیشتر در ماه مبارک رمضان با توجه به درخواست عموم جامعه دنبال شد.

وی با اعلام افزایش ظرفیت کارشناسان پاسخگو و همچنین افزایش ساعات پاسخگویی گفت: مردم عزیز می توانند با شماره تلفن 096400 همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 8 صبح تا 8 شب سؤالات خود را به صورت مستقیم با کارشناسان پاسخگو مطرح نمایند. همچنین مخاطبان می توانند سؤالات را از طریق صندوق صوتی با همین شماره در هر زمان از شبانه روز ارسال و در کمتر از 12 ساعت پاسخ را دریافت نمایند.

عضو هیات علمی دانشگاه باقرالعلوم در مورد سامانه پیامکی مرکز گفت: این سامانه با شماره 30009640 تنها ویژه سوالات احکام شرعی می باشد که با میانگین 5 ساعات پاسخ ارائه می گردد.

رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی افزود: در بخش پاسخگویی آنلاین در دو بستر اندروید با اپلیکیشن پاسخگو مرکز ملی پاسخگویی قابل دریافت از کافه بازار و مایکت و تحت وب به نشانی  https://my.pasokhgoo.ir  به صورت زنده و گفتگوی متنی پاسخگوی مخاطبین می باشد که این سامانه در ماه مبارک رمضان 24 ساعته بوده و هم وطنان عزیز در هر ساعت از شبانه روز می توانند سوال خود را ارسال و بلافاصله جواب را دریافت نمایند.

حجت الاسلام اصغری با اعلام به روز رسانی و بازنشر نرم افزار احکام روزه گفت: نرم افزار «احکام روزه» در دو نسخه اندروید و ویندوز توسط مرکز ملی تولید شده است و کاربران می توانند این نرم افزار را از طریق اپلیکیشن پاسخگو یا سایت مرکز دریافت نمایند. این نرم افزار، سؤالات پرتکرار مخاطبان در موضوع روزه بوده که بر اساس فتاوای مراجع بزرگوار تقلید پاسخ داده شده است.

وی در پایان گفت: مرکز ملی پاسخگویی در هشت گروه تخصصی، قرآن، حدیث، احکام، اخلاق، عقاید، سیاسی و اجتماعی و مشاوره و روانشناسی پاسخگوی هم وطنان عزیز می باشد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما