اخبار روز
هفتمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت برگزار می‌شود

دیپنا: هفتمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت، 23 و 24 تیرماه سال جاری با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی در سالن همایش های صدا و سیما در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دین پژوهی ایران به نقل از خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سیدمسعود پورسیدآقایی، دبیر همایش بین‌المللی دکترین مهدویت روز دوشنبه در دیدار برگزارکنندگان همایش بین‌المللی دکترین مهدویت با حضرت آیت الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید، از برگزاری همایش بین المللی دکترین مهدویت در تیرماه سال جاری خبر داد. 
حجت الاسلام پورسیدآقایی اظهار داشت: هفتمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت در روزهای 23 و 24 تیرماه سال جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار خواهد شد. 
دبیر همایش بین‌المللی دکترین مهدویت با بیان اینکه موضوع هفتمین همایش بین‏‌المللی دکترین مهدویت رسانه و حکومت زمینه ساز خواهد بود، ابراز داشت: مقام معظم رهبری نیز در این باره تاکیدات خاصی دارند و ما امیدواریم این همایش فرصتی مناسب برای تبیین این نقش باشد.
حجت الاسلام پورسیدآقایی از حضور فرهیختگان و اندیشمندان داخلی و خارجی در هفتمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت خبر داد و گفت: صد میهمان خارجی از کشورهای مختلف دنیا در این همایش دو روزه حضور خواهند داشت.
وی با اشاره به برنامه های این همایش بین المللی ابرازداشت: در مراسم افتتاحیه همایش بین المللی دکترین مهدویت آیت الله مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری و آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس قوه قضائیه سخنرانی می کنند.
دبیر همایش بین المللی دکترین مهدویت اضافه کرد: در مراسم اختتامیه این همایش نیز دکتر لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی و دکتر حداد عادل عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به ایراد سخن می پردازند.
حجت الاسلام پورسیدآقایی افزود: از حضرت آیت الله مکارم شیرازی برای سخنرانی در مراسم افتتاحیه این همایش و همچنین حضرت آیت الله صافی گلپایگانی نیز جهت ارسال پیام به این همایش دعوت کرده ایم که هنوز این دو موضوع قطعی نشده است. 
وی در ادامه با بیان اینکه خاستگاه مباحث مهدویت حوزه های علمیه است، به ساخت، تولید و توزیع مستند ظهور بسیار نزدیک است اشاره کرد و گفت: جریان انحرافی سعی دارد با سوء استفاده از این مساله، این آموزه فاخر را به نفع خود مصادره کند.
رییس مؤسسه آینده روشن تاکید کرد: مقابله با جریان های انحرافی یکی از کارهای ما است و در همین راستا ما در مقابله با این سی دی تولید شده، نرم افزاری را با عنوان موج کوتاه تولید کرده ایم.
وی ابراز داشت: ما همواره سعی می کنیم جریان های انحرافی را رسوا کنیم چون این مهم وظیفه ذاتی ما طلاب است و در این نرم افزار مستند ظهور بسیار نزدیک است نقد شده است.

منبع: Dipna
 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

خبرگزاري ديپنا
مجری سایت : شرکت سیگما