مقالات
مهلت ارسال اثر به همایش هنر و تبلیغ تا 15مرداد تمدید شد

دیپنا: رییس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی از تمدید مهلت ارسال آثار به همایش هنر و تبلیغ تا پانزدهم مرداد ماه خبر داد و افزود: تاکنون بیست مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه این همایش رسیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دین پژوهی ایران به نقل از خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علی کمساری، رییس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی در نخستین گام خود شورای عالی هنر را در دفتر تبلیغات تشکیل داد که همه اعضای آن از پیشکسوتان و صاحب نظران عرصه هنر هستند.
وی از تشکیل انجمن‌های هنری طلاب و روحانیان خبر داد و اظهار داشت: انجمن شعر، هنرهای تجسمی، داستان و ... متناسب با محدودیت‌های دفتر تبلیغات بزودی تشکیل خواهد شد.
حجت الاسلام کمساری ادامه داد: بخشی تحت عنوان واحد انیمیشن و پویانمایی در این مرکز ایجاد شده است که از جمله فعالیت های آن می‌توان به استعدادیابی از سوی اساتید برجسته، برگزاری نشست‌های تخصصی پویانمایی با حضور کارگردانان مطرح، ایجاد کارگاه های تولید انیمیشن با رویکرد دینی اشاره کرد.
وی با بیان این مطلب که مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات در پی ایجاد ساختارهایی برای تولید محصولات هنری دینی است، تصریح کرد: در این راستا امسال پنج مستند تلویزیونی در حوزه تبلیغ که بیشتر با موضوع فعالیت های جهادی روحانیون بوده تولید شده است، همچنین مجموعه‌های ادبی هنری، شعر، داستان و رمان در حوزه ادبیات دینی منتشر خواهد شد.
حجت الاسلام کمساری از تمدید مهلت ارسال آثار به همایش هنر و تبلیغ تا پانزدهم مرداد ماه خبر داد و گفت:هنر و تبلیغ در اندیشه‌های دینی، سیر هنر و تبلیغ در بستر زمان، بازشناسی جنبه‌های هنری در شیوه‌های سنّتی تبلیغ، کارکرد گرایش‌های هنری در تبلیغ دین، حوزه‌های علمیه و زیرساخت‌های هنر و تبلیغ و ‌مبانی فقهی و چالش‌های هنر و تبلیغ محورهای این همایش است.
وی اظهار داشت: نشست پایانی این همایش مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد و پیش از آن دو نشست تخصصی درباره موضوعات مطرح شده برگزار می شود.

منبع: Dipna
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

خبرگزاري ديپنا
مجری سایت : شرکت سیگما