همایش
1395/12/20 جمعه پیام آیت الله مکارم شیرازی به سومین همایش ملی فضای مجازی پاک آیت الله مکارم شیرازی گفت: مهم ترین معضل اجتماعی و سیاسی و اخلاقی و دینی و هر چه بخواهید، همین فضای مجازی است، و باید به این مسئله اهمیت بدهیم
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، پیام آیت الله مکارم شیرازی به سومین همایش ملی فضای مجازی پاک در جمع مسئولان برگزار کننده این همایش منتشر شد.
متن پیام به شرح ذیل می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم، طیب الله انفاسکم جمیعا، الحمد الله رب العالمین و صلی الله علی سیدنا محمد و علی اله الطیبین الطاهرین المعصومین لاسیما بقیه الله المنتظر ارواحنا الفداه
از دیدارتان بسیار خوشبختم و از اینکه احساس میکنم روز به روز دغدغه ها درباره مشکلات فضای مجازی در افراد دارد بیشتر می شود بسیار خوشبختم، یک وقتی بود عده محدودی این داد و فریاد را می زدند و حالا دیگر بحمدالله دارد فراگیر می شود. حوزه و دانشگاه و بعضی از مسئولان و نهاد های مختلف و این خیلی جای خوشبختی است که ما به سمت و سوی حل مشکل  داریم حرکت می کنیم، برخی هم آن بیانیه شما را مربوط به فضای مجازی پاک دیدم و عده زیادی آمدند در این برنامه، از آن هم خوشبخت شدم احساس کردم بحمد الله دارد فراگیر می شود. ان شالله همه اینها مقدمه ای است برای حل این معضل که نگوییم از مهم ترین (از) را برداریم، مهم ترین معضل اجتماعی و سیاسی و اخلاقی و دینی و هر چه بخواهید، فعلا معضل ترین همین فضای مجازی است، باید به این مسئله اهمیت بدهیم، منتهی دو رقم برخورد داریم: یک رقم برخورد اینکه چه کار بکنیم که نتوانند سوء استفاده کنند، برخوردی در واقع سلبی.
یک راه دیگر این است که بتوانیم یک جانشین صحیح خوبی عرضه بداریم و نیروها را متوجه اینجا بکنیم که دیگه آنجا نروند. فعلا بیشتر باید روی این فکر کرد، همان فضای مجازی پاک که می گویید باید طوری بشود، این شبکه ملی تقویت بشود، تمام نیازهایی که مردم دارند داخل آن ریخته شود، آن مفاسد نباشد، چیزهای خوب باشد.
به هر حال از این که این دغدغه دارد فراگیر می شود من خیلی خوشحالم و مطمئنم این یک کاری است که عند الله واقعا مطلوب است و جزء ذخیره یوم المعاد می شود برای تمام کسانی که در اینجا دارند فعالیت می کنند و به هر حال این یکی از کارهای مهم عمر شما خواهد بود که فردا در کفه ترازوی اعمال در قیامت سنگینی خواهد کرد. روی این ان شالله تکیه کنید و پیش بروید.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما