محدثی
1396/6/20 دوشنبه با فرا رسیدن سال تحصیلی حوزه و دانشگاه و ایام تبلیغی محرم: شعب بوستان کتاب به مدت 10 روز نمایشگاه می شوند با آغاز سال تحصیلی حوزه و دانشگاه و همزمان با ایام تبلیغی دهه اول محرم، فروشگاه های بوستان کتاب، به مدت ده روز آثار خود و دیگر ناشران را با تخفیف ویژه عرضه می کند.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، مهدی محدثی، مسئول روابط عمومی بوستان کتاب، ضمن اعلام این خبر گفت: با نزدیک شدن به بازگشایی مدارس، حوزه ها و دانشگاه ها و همزمان با ایام تبلیغی دهه اول محرم الحرام، موسسه بوستان کتاب با بیش از 10 هزار عنوان در موضوعات مختلف، شعبه های کتابفروشی های خود را در قم، تهران، اصفهان و مشهد، به مدت ده روز  به نمایشگاه تبدیل می کند.

وی در خصوص  تخفیف ویژۀ این نمایشگاه تصریح کرد: در طول زمان برگزاری این نمایشگاه؛ یعنی از 22 شهریور تا 1 مهر، کلیه کتاب ها اعم از آثار بوستان کتاب و نیز کتاب های مبادله ای با ناشران دیگر، با تخفیف ویژه و تا سقف 20% عرضه می گردد. همچنین فروشگاه های موسسه، در پذیرش بن کتاب و کارت های اعتباری خرید کتاب، محدودیتی ندارند.

مسئول روابط عمومی بوستان کتاب این اقدام را بستری مناسب برای ناشران و عرضه آثار جدید برشمرد و گفت: «با توجه به مقوله گرانی کاغذ و خدمات چاپ، برگزاری چنین نمایشگاه هایی در کشور و تخفیف های ویژه به بهانه مناسبت های گوناگون، می تواند در ارتقاء فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، مفید بوده، کتاب را وارد سبد زندگی مردم گرداند و علاقه مندان به مطالعه و تازه های نشر، کتاب های مورد نیاز خود را در موضوعات مختلف علمی و دینی تهیه نمایند.

موسسۀ بوستان کتاب، با داشتن 355 اثر برگزیده در جشنواره های بین المللی خارجی و داخلی، 30 نوبت ناشر برگزیده کشور شناخته شده که علاوه بر شعبات دوگانه در قم (مرکزی و کودک و نوجوان)، در اصفهان، تهران و مشهد نیز شعبه  دارد که نشانی و تلفن این شعب به شرح زیر است:
قم-  فروشگاه مرکزی: چهارراه شهدا. تلفن 37743426
قم – فروشگاه تخصصی کودک و نوجوان: چهارراه شهدا. نبش خیابان ارم. تلفن 37773179
تهران- خ انقلاب: بین وصال و فلسطین. تلفن 66969878
مشهد-  چهارراه خسروی. مجتمع یاس. جنب دفتر تبلیغات اسلامی. تلفن 32233672
اصفهان-  خیابان حافظ . چهارراه کرمانی. تلفن 32220370
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما