8
1396/9/20 دوشنبه از سوی حجت الاسلام والمسلمین دکتر واعظی؛ رییس دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان منصوب شد طی حکمی از سوی رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین علی نژاد به ریاست دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان منصوب شد. 
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، متن حکم صادره از سوی حجت الاسلام والمسلمین دکتر واعظی خطاب به  حجت‌الاسلام والمسلمین پیمان علی‌نژاد بدین شرح ذیل است:  نظر به تجارب ارزشمند و شایستگی‌های اخلاقی، علمی و مدیریتی جنابعالی، به موجب این حکم شما را به سمت «رئیس نمایندگی دفتر تبلیغات اسلامی در استان خوزستان» منصوب می‌نمایم.
با توجه به موقعیت ویژه فرهنگی استان خوزستان، اقتضا دارد، تعمیق و توسعه فعالیت‌های ارزشمند این نمایندگی در عرصه فرهنگی، تبلیغی و آموزشی، در قالب طرح‌ها و مصوبات قطب‌های فکری و فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی با قدرت و قوت بیشتری ادامه یابد.
تعامل شایسته و مؤثر با علما و فضلای حوزه‌های علمیه خوزستان، نهادهای همسو و مسئولان استان برای مقابله با جریان‌های انحرافی و افراطی و فرقه‌های ضاله‌ای هم‌چون وهابیت منحوس، در کنار سایر فعالیت‌های یاد شده از اهم برنامه‌های آن نمایندگی است که اجرای دقیق و به موقع آن با هماهنگی بخش‌های ستادی و به ویژه قطب‌های فکری و فرهنگی دفتر مورد انتظار است. 
توفیق روزافزون جنابعالی را از خداوند منان مسئلت می نمایم.
هم‌چنین لازم می‌دانم از زحمات و خدمات مجاهدانه و ارزشمند حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای دبیری‌فرد «زیدعزه» در دوران مدیریت ایشان صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم. ان‌شاء‌الله دفتر تبلیغات اسلامی هم‌چنان از خدمات شایسته ایشان در بخش‌های دیگر بهره‌مند خواهد بود.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما