حقیقت
1397/1/21 سه‌شنبه لزوم اهتمام بیشتر مؤسسات به تولید محصولات تربیتی دینی دبیر نمایشگاه «شمیم ایمان» گفت: متأسفانه برخی از سازمان‌هایی که از بیت المال استفاده می‌کنند، تنها دو محصول تربیتی و دینی دارند در حالی که بسیاری از مجموعه‌های شخصی به این موضوع اهتمام بیشتری دارند.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین حسین حقیقت در مراسم افتتاحیه «نخستین نمایشگاه تخصصی تربیت دینی کودک و نوجوان با عنوان "شمیم ایمان" که در مرکز همایش‌های غدیر برگزار شد، با اشاره به اینکه افرادی که با زبان کودک و نوجوان آشنا هستند در این نمایشگاه فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: این نمایشگاه در پنج محور آموزش، پژوهش، ایده، پرورش و محصولات فعالیت می‌کند.
وی از شناسایی چهار ناشر کودک و نوجوان یاد کرد و گفت: متأسفانه برخی از سازمان‌هایی که از بیت المال استفاده می‌کنند، تنها دو محصول تربیتی و دینی دارند در حالی که بسیاری از مجموعه‌های شخصی به این موضوع اهتمام بیشتری دارند.
دبیر نمایشگاه «شمیم ایمان» با بیان اینکه 36 غرفه در این نمایشگاه فعالیت می‌کنند، مطرح کرد: طی رایزنی‌هایی که با مدیرکل آموزش و پرورش استان قم انجام شد، هر روز ساعاتی به بازدید دانش آموزان اختصاص یافت و در این بازدیدها روحانیونی که با زبان کودکان آشنا هستند با دانش آموزان ارتباط برقرار می‌کنند.
وی با اشاره به برگزاری نشست‌های متعدد در راستای بهبودی و ارتقای سطح برپایی این نمایشگاه، عنوان کرد: در این نشست‌ها که هر کدام محورهای متفاوتی را دنبال می‌کنند، از ظرفیت ویژه اساتید برجسته حوزه فرهنگی استفاده کرده‌ایم و امیدواریم به نتایج مطلوب نیز دست پیدا کنیم. 
حجت الاسلام والمسلمین حقیقت با بیان اینکه نخستین نمایشگاه با هدف شناسایی و شناساندن فعالان عرصه تربیت دینی کودک و نوجوان برپا شده است، خاطرنشان کرد: دبیرخانه دائمی این جشنواره نیز با هدف حمایت از مؤسساتی که به موضوعات فرهنگی و تربیت دینی می‌پردازند، فعالیت خواهد داشت. 
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما