تولید محتوا در فضای مجازی
1396/3/25 پنجشنبه ویژه اردیبهشت ماه؛ گزارش دوره های مختلف آموزشی تبلیغ مجازی در دفتر تبلیغات اسلامی جهت آموزش، رشد و ارتقاء مبلغان فعال در فضای مجازی، اداره تبلیغ مجازی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی نسبت به برگزاری دوره های مختلف آموزشی در اردیبهشت ماه 96 اقدام کرد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، با توجه به لزوم آشنایی مبلغان فعال در فضای مجازی با نرم‌افزارهای مختلف و به‌روز جهت رفع نیازهای تبلیغی دوره‌های آموزشی ذیل باهدف رشد و ارتقاء عملکرد مبلغان برگزار شد.
۱- دوره آموزشی مقدماتی (تمهیدی) تبلیغ در فضای مجازی از ۴ اردیبهشت تا ۳۱ اردیبهشت و در ۲۰ جلسه آموزشی باهدف آشنایی و شروع به فعالیت طلاب در فضای مجازی.
۲- کارگاه آموزشی ساخت کلیپ و فتوکلیپ با نرم‌افزار proshow producer از تاریخ ۱۸ اردیبهشت تا ۲۷ اردیبهشت و در ۷ جلسه آموزشی باهدف رشد و ارتقاء مبلغان فعال درزمینهٔ ساخت کلیپ و فتوکلیپ.
۳- دوره آموزشی ساخت نرم‌افزار تحت اندروید به‌وسیله برنامه‌ساز joapp از تاریخ ۱۹ اردیبهشت تا ۲۸ اردیبهشت و در ۷ جلسه آموزشی باهدف توانمندی مبلغان فعال، جهت انتشار مطالب تولیدی در قالب نرم‌افزارهای تحت اندروید.
۴- کارگاه آموزشی ساخت کلیپ صوتی (پادکست) با نرم‌افزار Adobe Audition از ۱۶ خرداد تا ۲۳ خرداد و در ۷ جلسه آموزشی باهدف آشنایی و ساخت کلیپ‌های صوتی توسط مبلغان فعال.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما