هالیود
1396/4/14 چهارشنبه به همت مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی؛ کتاب معنویت با طعم هالیوود (نئوبودیسم – لامائیسم) منتشر شد کتاب «معنویت با طعم هالیوود» اثر علی قهرمانی به سفارش انجمن سواد رسانه مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و توسط موسسه بوستان کتاب منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، نویسنده در ابتدای این کتاب به بررسی و شناخت دو فرقه بودیسم و لامائیسم می پردازد و در نهایت به تحلیل و بررسی فیلم‌های مهمی که به منظور برتر نشان دادن و ترویج آیین بودا ساخته شده اند، پرداخته است.
«علی قهرمانی» در این کتاب به دلایل جذابیت‌های بصری و قدرت رسانه‌ای که تا حدی توان ایجاد رخنه در باورهای افراد کم اطلاع از آموزه‌های اصیل اسلامی را دارد پرداخته است .
این کتاب در 248 صفحه و پنج بخش با عناوینی همچون «بودیسم در یک نگاه»، «بودیسم ویژه تبت»، «آخرین دالایی لاما در یک نگاه»، «برخی فیلم های نئوبوداگرای هالیوود» و «بررسی فیلم‌های و مستندهای ویژۀ لامائیسم» تنظیم شده است.
کتاب «معنویت با طعم هالیوود» به سفارش مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و توسط موسسه بوستان کتاب به مبلغ 17500 تومان  منتشر شده و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این کتاب به بوستان کتاب مراجعه نمایند.
شایان ذکر است حجت الاسلام و المسلمین علی قهرمانی از اساتید و اعضای هیئت مدیره انجمن سواد رسانه مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم می باشد.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما