به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، نویسنده در ابتدای این کتاب به بررسی و شناخت دو فرقه بودیسم و لامائیسم می پردازد و در نهایت به تحلیل و بررسی فیلمهای مهمی که به منظور برتر نشان دادن و ترویج آیین بودا ساخته شده اند، پرداخته است.
«علی قهرمانی» در این کتاب به دلایل جذابیتهای بصری و قدرت رسانهای که تا حدی توان ایجاد رخنه در باورهای افراد کم اطلاع از آموزههای اصیل اسلامی را دارد پرداخته است .
این کتاب در 248 صفحه و پنج بخش با عناوینی همچون «بودیسم در یک نگاه»، «بودیسم ویژه تبت»، «آخرین دالایی لاما در یک نگاه»، «برخی فیلم های نئوبوداگرای هالیوود» و «بررسی فیلمهای و مستندهای ویژۀ لامائیسم» تنظیم شده است.
کتاب «معنویت با طعم هالیوود» به سفارش مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و توسط موسسه بوستان کتاب به مبلغ 17500 تومان منتشر شده و علاقهمندان میتوانند برای تهیه این کتاب به بوستان کتاب مراجعه نمایند.
شایان ذکر است حجت الاسلام و المسلمین علی قهرمانی از اساتید و اعضای هیئت مدیره انجمن سواد رسانه مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم می باشد.