جشن پیروزی
1396/9/9 پنجشنبه با حضور خانواده شهدای مدافع حرم و شاعران؛ همایش جشن پیروزی «انا فتحنا» برگزارشد همایش جشن پیروزی «انا فتحنا» با تجلیل از سه تن از خانواده های شهدای مدافع حرم در قم و با حضور معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و رییس مرکز فرهنگی هنری این دفتر برگزار شد. 
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، همایش جشن پیروزی با شکوه جبهه مقاومت با عنوان «انا فتحنا» به همت مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سالن همایش های غدیر برگزار شد.
در این همایش که با خیر مقدم و ذکر خاطره و قرائت شعری حماسی از محمد حسنی "رییس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی" و با حضور حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد " معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی" و حجت الاسلام والمسلمین سید غلامعباس موسوی"مدیر کل حراست و حفاظت دفتر تبلیغات اسلامی" برگزار شد، از سه خانواده شهدای مدافع حرم تجلیل شد.
حسن شمشادی " یکی از خبرنگاران اعزامی صداوسیمای جمهوری اسلامی به سوریه در دوران جنگ با داعش" در این مراسم به عنوان راوی به روایتگری صحنه های دلاوری های رزمندگان جبهه مقاومت در سوریه پرداخت و حاج احمد واعظی از "مداحان اهلبیت(ع)" در وصف شهدای مدافع حرم مداحی کرد.
اجرای این همایش که با عنوان جشن پیروزی«انافتحنا» برگزار شد را سید محمدجواد شرافت برعهده داشت و ولی الله کلامی، ناصرفیض، مهدی جهاندار، حجت الاسلام جواد محمدزمانی، محسن ناصحی، عباس احمدی، حجت الاسلام محمدمهدی شفیعی و محمدجواد میرصفی به شعرخوانی پرداختند.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما