هفته اشراق
1396/9/11 شنبه ‍ هفته فرهنگی هنری اشراق در شیراز آغاز به کار کرد افتتاحیه‌ی هفته فرهنگی هنری اشراق در شیراز با حضور طلاب هنرمند مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی و جمعی از مسئولان استان فارس در تالار اندیشه حوزه هنری فارس برگزار گردید.
به گزارش مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی، امروز ساعت ۱۰ افتتاحیه‌ی هفته فرهنگی هنری اشراق در شیراز با حضور طلاب هنرمند انجمن‌های تجسمی، خوشنویسی و سواد رسانه مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی و جمعی از مسئولان استان فارس در تالار اندیشه حوزه هنری فارس برگزار گردید.
سخنرانان این مراسم آقایان کرم اللهی (رییس حوزه هنری فارس)، محمد حسنی (رییس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی) و حجت‌الاسلام والمسلمین مهرابی (رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس) بودند.
 در پایان این مراسم، نگارخانه سوره حوزه هنری فارس با حضور محمد حسنی و مسئولان استان فارس افتتاح گردید که در این نگارخانه برای اولین بار آثار طلاب هنرمند انجمن هنرهای تجسمی و خوشنویسی طلاب بر روی دیوار رفت.
شایان ذکر است هفته فرهنگی اشراق در شیراز توسط مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی و به میزبانی حوزه هنری فارس برگزار شده این برنامه به مناسبت هفته وحدت می‌باشد و تا میلاد حضرت محمد (ص) ادامه دارد.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما