هانی
1396/11/7 شنبه بازدید مدیریت فناوری اطلاعات مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی از موسسه معصومیه (س) پیرو بازدید های دوره ای از معاونت ها و مراکز هزینه به منظور بررسی وضعیت فعلی فناوری و رفع مشکلات احتمالی، مدیریت فناوری اطلاعات مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی از موسسه آموزش عالی معصومیه (س) بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، نشستی در حاشیه این بازدید با حضور "هانی" مدیر فناوری اطلاعات دفتر، حجت الاسلام و المسلمین "عشرتی" رئیس موسسه آموزش عالی معصومیه (س) به همراه معاونین و کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات، "نظام دوست" رئیس اداره توسعه سیستم های سازمانی، " پیرنظریان" کارشناس مسئول پشتیبانی فناوری اطلاعات برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عشرتی در این نشست ضمن تشکر از عملکرد مدیریت فناوری اطلاعات دفتر، به لزوم ذخیره سازی اطلاعات مرکز تاکید داشت و کمبود فضای ذخیره سازی اطلاعات، تعدد سامانه های حوزه آموزش و عدم مدیربت واحد آن و پهنای باند پایین اینترنت را مشکلات مرکز در حوزه فناوری اطلاعات دانست.

در ادامه این نشست نیز "هانی "مدیر فناوری اطلاعات دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ضمن ارائه گزارشی از فعالیت حوزه فناوری اطلاعات دفتر گفت: موسسه آموزش عالی معصومیه (س) مجموعه خدمات حوزه فناوری اطلاعات را به دو صورت خاص و متمرکز دریافت می کنند.

وی اضافه کرد: آن دسته از خدمات محلی که به صورت سفارشی دریافت می کنند و خدمات متمرکز مانند زیرساخت شبکه، سامانه های ستادی نظیر نرم افزار مکاتبات و غیره را استفاده می کنند و همچنین می توانند از مدیریت دانش در حوزه آموزش نیز بهره ببرند.

برپایه این گزارش، حل مشکلات فناوری اطلاعات در حوزه آموزش از تفاهمات مشترک این جلسه بود و مقرر شد تا با همکارای ادارات توسعه سیستم های سازمانی و فناوری اطلاعات دانشگاه این مهم اتفاق بیفتد.

همچنین در این بازدید با راهنمایی حجت الاسلام والمسلمین عشرتی از امکانات و توانمندی های موسسه معصومیه بازدید به عمل آمد و درباره خدمات مورد نیاز نیز  توافقاتی حاصل شد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما