بوستان کتاب
1396/11/7 شنبه کتاب «بیت المال» منتشر شد کتاب «بیت المال(اهمیت، منابع مالی، شرائط ناظران، عوامل بازدارنده و کیفر خائنان)» به همت مؤسسه بوستان کتاب منتشر شد. 
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، کتاب «بیت المال(اهمیت، منابع مالی، شرائط ناظران، عوامل بازدارنده و کیفر خائنان)» به تازگی به همت مؤسسه بوستان کتاب منتشر شد. 
در معرفی این کتاب آمده است: بيت المال، منبع مالي و اقتصاديِ نظام اسلامي است، كه هزينه هاي مردم و كشور از طريق آن تأمين مي شود. اين نهاد اقتصادي از روزگاران گذشته تا به امروز، تأثيرگذار بوده است؛ به ويژه در صدر اسلام اهميت ويژه اي يافت و با گسترش دامنة قلمرو اسلامي و ازدياد منابع مالي، بر اهميت آن افزوده شد؛ سيرة منحصر به فردِ اميرمؤمنان علي(ع) و نظارت هاي دقيق ايشان، حساسيت بيت المال را دو چندان كرد. 
اثر حاضر، موضوع فوق را در پنج فصل از نگاه فقهي و تاريخي، كاويده است: ماهيت و اهميت بيت المال، منابع مالي، نظارت، چگونگي حفظ و نيز كيفر خيانت به بيت المال. 
این کتاب، نوشته آيت الله سید اصغر ناظم زاده قمی است که در 328 صفحه در قطع وزیری منتشر شده و به قیمت 24000 تومان به فروش می رسد. 
شایان ذکر است که علاقه مندان به تهیه این اثر می توانند با مراجعه به سایت مؤسسه بوستان کتاب به نشانی اینترنتی www.bustanekateb.com  از 10 درصد تخفیف بهره مند شوند.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما