فجری
1396/12/21 دوشنبه ارسال 1014 اثر به جشنواره کتاب سال سبک زندگی دبیر اجرایی جشنواره کتاب سال سبک زندگی گفت: این جشنواره آغازی است برای جهت دهی به پژوهش هایی که در حوزه سبک زندگی نوشته شده و قرار است که به رشته تحریر در بیاید.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام فجری در آیین اختتامیه «نخستین جشنواره کتاب سال سبک زندگی» که به همت میز سبک زندگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و با همکاری مراکز حوزوی و دانشگاهی در تالار فردوسی دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار داشت: حدود یک سال و نیم کارهای مقدماتی و بررسی های اولیه صورت گرفت تا این جشنواره شروع به کار کند. 
وی درباره تمدید چند مرحله ای فراخوان این جشنواره گفت: فراخوان آثار را در مهرماه سال جاری منتشر و قرار بود که تا دی ماه ادامه داشته باشد، اما با توجه به این که حجم زیادی از کتاب ها در لحظات آخر به دیبرخانه جشنواره می رسید، زمان این جشنواره سه چهار مرتبه تمدید شد، حتی تعدادی از کتاب هایی که برگزیده هستند، روزهایی به دست ما رسید که داوری ها شروع شده بود. 
دبیر اجرایی جشنواره کتاب سال سبک زندگی با اشاره به تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره تصریح کرد: در ابتدا تصور می کردیم که حجم آثار دریافتی اندک باشد و حدود 300 اثر مد نظرمان بود، اما شگفت زده شدیم و 1014 کتاب پژوهشی به دبیرخانه ارسال شد. 
وی درباره محورهای اصلی نخستین جشنواره کتاب سال سبک زندگی اظهار داشت: فراخوان در سه محور اصلی مباحث تئوریک و نظریه پردازی سبک زندگی، الگوهای موضوعی سبک زندگی و کالاهای فرهنگی منتشر شده بود و ارزیابی ها در خصوص آثار ارسالی در این محورها انجام شد. 
حجت الاسلام فجری  خاطرنشان کرد: سال های آینده فراتر خواهیم رفت و علاوه بر کتاب ها، پایان نامه های دانشگاه ها و مقالات مجلات علمی را خواهیم داشت که در حوزه سبک زندگی بتواند مثمر ثمر باشد.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما