مسابقه کتابخوانی
1397/3/29 سه‌شنبه از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم؛ مسابقه بزرگ کتابخوانی الکترونیک خانواده قرآنی برگزار می شود مسابقه بزرگ کتابخوانی الکترونیک خانواده قرآنی به همت پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و با همکاری میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در راستای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، دسترس‌پذیر نمودن کتاب قرآنی برای مردم در قالب ارائه کتاب الکترونیک و ارائه محتوای آموزشی و دینی، مسابقه بزرگ کتابخوانی الکترونیک «خانواده قرآنی» به همت پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و با همکاری میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، بصورت الکترونیک در اپلیکیشن کتابخوان پژوهان انجام می‌شود.
منبع سؤالات این مسابقه، کتاب «خانواده قرآنی» تألیف حجت الاسلام والمسلمین عیسی عیسی‌زاده و نشر بوستان کتاب می ‏باشد.
علاقمندان جهت تهیه کتاب و شرکت در مسابقه، ابتدا بایستی اقدام به دریافت برنامه کتابخوان پژوهان از طریق پیامک و  ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۱۴۴۰۲۰ و یا از طریق سایت پژوهان (pajoohaan.ir) نموده و پس از نصب برنامه، ثبت نام کرده و وارد پژوهان شوند. سپس داخل برنامه، وارد بخش فروشگاه شده و کتاب «خانواده قرآنی» را تهیه و اقدام به مطالعه کتاب نماید.
این مسابقه از 10 خرداد همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(علیه السلام) آغاز و کاربران تا 17 تیرماه می‏ توانند اقدام به تهیه و مطالعه کتاب نمایند.
صفحه پاسخ به سوالات مسابقه از 10 تا 17 تیرماه در سایت پژوهان فعال شده و افرادی که قبلا در سایت ثبت نام کرده و کتاب را تهیه نموده ‏اند می‌توانند وارد سایت شده و به سوالات مسابقه در زمان مشخص پاسخ دهند. 
جوایز این مسابقه بزرگ شامل کمک هزینه سفر به عتبات، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، تبلت، قلم قرآنی و کارت هدیه خرید کتاب می‌باشد.
اعلام نتایج مسابقه در روز 24 تیرماه همزمان با میلاد حضرت معصومه (سلام الله علیها) خواهد بود.

 
کلمات کليدي
مسابقه کتابخوانی, دفتر تبلیغات اسلامی, حوزه علمیه قم, جوایز, عیسی زاده, بوستان کتاب
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما