اشرفی
1397/4/24 يكشنبه مدير خبرگزاري فارس در استان قم: دفتر تبليغات اسلامي نهادي پيشگام در عرصه اطلاع رساني است مدير خبرگزاري فارس در استان قم، دفتر تبليغات اسلامي را داراي جايگاه ويژه اي در بين نهادهاي حوزوي دانست و گفت: به نظر بنده دفتر تبليغات اسلامي در عرصه رسانه يکي از نهادهاي پيشگام است. 
به گزارش روابط عمومي دفتر تبليغات اسلامي، سيد جواد اشرفي در اولين جلسه آموزشي رابطين خبري دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم با عنوان «کارگاه مقدماتي خبر نويسي» به همت روابطعمومي اين دفتر برگزار شد، با اشاره به اين که دفتر تبليغات اسلامي جايگاه ويژه اي در بين نهادهاي حوزوي دارد، اظهار کرد: به نظر بنده دفتر تبليغات اسلامي در عرصه رسانه يکي از نهادهاي پيشگام است و اتفاقات خوبي در اين مجموعه افتاده است. 
وي با  بيان اين که ما هيچ گاه نبايد به وضعيت فعلي و حال خود رضايت داشته باشيم، افزود: برگزاري اين دوره ها در راستاي اين هدف است و ما بحث خبر نويسي مقدماتي را در اين کارگاه خواهيم داشت.
عضو هيأت مديره خانه مطبوعات استان قم با اشاره به اين که برخي معتقدند امروزه با توجه به پيامرسانهاي اجتماعي خبر جايگاه خود را از دست داده است، گفت: زير بناي فعاليت مؤثر در تمام انواع اطلاع رساني به مباحث مقدماتي خبر از قبيل عناصر و ارزش هاي خبري بر مي گردد و ما در اين کارگاه به بيان اين موارد خواهيم پرداخت. 
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما