قائمی هاشمی
1397/8/24 پنجشنبه حضور مبلغان شعبه خراسان رضوی در ایستگاه‌های استقبال از زائران پیاده امام رضا(ع) مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی همزمان با ایام شهادت امام رضا(ع) و حرکت کاروان‌های پیاده زائران رضوی به مشهد مقدس، به ارائه خدمات فرهنگی - تبلیغی پرداختند.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد مهدی قائمی هاشمی در گفت و گویی اظهار داشت: همزمان با ایام شهادت امام رضا(ع) و حرکت کاروان‌های پیاده زائران رضوی به مشهد مقدس، مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی در ایستگاه‌های استقبال از زائران پیاده، به ارائه خدمات فرهنگی - تبلیغی پرداختند.

وی گفت: با توجه به تقسیم کار انجام شده در قرارگاه فرهنگی زائران پیاده، مدیریت فرهنگی و واگذاری مدیریت فرهنگی ایستگاه‌های محور ملک آباد - مشهد به دفتر تبلیغات اسلامی، اداره امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی مدیریت فعالیت فرهنگی 46 ایستگاه جاده‌ای در این محور را بر عهده گرفت.

رئیس اداره امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: ارائه خدمات فرهنگی ـ تبلیغی مبلغان این دفتر از 9 تا 17 آبان ماه صورت گرفت و مبلغان در محور ملک آباد - مشهد با حضور کاروان های زائران به پاسخگویی به سؤالات دینی و تبلیغ چهره به چهره پرداختند.

وی افزود: فعالیت‌های تبلیغی در ایستگاه‌های جاده‌ای، در قالب 235 نفر به فعالیت‌های تبلیغی در حوزه های فرهنگی ـ تبلیغی در قالب سخنرانی، برگزاری حلقه‌های معرفت، تبلیغ چهره به چهره، جلسات پرسش و پاسخ، کار با کودک و نوجوان و مشاوره فردی انجام گرفت.

کلمات کليدي
پیاده روی رضوی, دفتر تبلیغات اسلامی
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما