تودیع و معارفه براتی
1397/8/26 شنبه با حضور معاون دفتر تبلیغات اسلامی؛ مدیر جدید اداره منابع انسانی و پشتیبانی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر معرفی شد مراسم پاسداشت زحمات و تلاش‌های حجت الاسلام عسکری و معارفه حجت الاسلام براتی به عنوان مدیر منابع انسانی و پشتیبانی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، جلسه تودیع و معارفه مدیر اداره پشتیبانی و منابع انسانی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و معرفی سرپرست این اداره با حضور حجت الاسلام و المسلمین سعید روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.

در این جلسه از زحمات و تلاش‌های حجت الاسلام علیرضا عسکری تقدیر و تشکر شد و حجت الاسلام حامد براتی با حفظ سمت، به عنوان سرپرست اداره منابع انسانی و پشتیبانی معرفی شد.

حجت الاسلام روستا آزاد ضمن تقدیر و تشکر از حضور همکاران اداره منابع انسانی و پشتیبانی گفت: این جلسه فرصت مغتنمی برای تشکر از فعالیت‌های همکاران عزیز ما در اداره پشتیبانی و منابع انسانی است و اعمال این دوستان که با نیت خیر انجام میشود، باقی خواهد ماند، چون این عمل متعلق به خدا و ارزشمند است.

وی ضمن تقدیر از فعالیت های حجت الاسلام علیرضا عسکری در منابع انسانی و پشتیبانی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اظهار داشت: حضور ایشان مایه خیرات و برکات زیادی برای مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی بود و تمامی همکاران و مدیران بخش های دیگر به این قضیه اذعان دارند و توانمندی، خبرگی و حسن سلوک ایشان بر همه ثابت است و دعا می کنیم ایشان هر جا که هستند در پناه خداوند و در سلامت کامل باشند.

در ادامه این جلسه، حجت الاسلام عسکری ضمن تشکر از همکاران خود در مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی گفت: من در این مدت که در خدمت همکاران خود در دفتر تبلیغات اسلامی بودم چیزهای زیادی از ایشان به ویژه از حجت الاسلام روستا آزاد یاد گرفتم و از این جهت قدردان همه‌ی عزیزان هستم. 

وی افزود: یکی از مسائل و مشکلات اداره منابع انسانی و پشتیبانی این است که با وجود حجم زیاد کارها، عده‌ای کار آنها را نادیده می‌گیرند. من در طی دوران مدیریتم تلاش کردم که در جلسات متعدد این نوع نگاه را اصلاح کنم. حجت الاسلام روستا آزاد هم به این نوع نگاه اذعان داشتند و با ما همکاری بسیار خوبی داشتند.

در این مراسم، حجت الاسلام براتی نیز با تشکر از معاون محترم فرهنگی و تبلیغی جهت حسن اعتماد و تشکر از حجت الاسلام عسکری به دلیل فعالیت های صورت گرفته اظهار داشت: فعالیت‌های حجت الاسلام عسکری به اندازه‌ای خوب بوده که توقعات دفتر تبلیغات اسلامی از این بخش بالا رفته و این باعث سخت‌تر شدن مسئولیت بنده شده است. 

وی افزود: من در طی مدت همکاری با ایشان از تجربیات و توصیه‌های ایشان استفاده کرده‌ام و چیزهای زیادی از ایشان یاد گرفته‌ام و امیدوارم با کمک دوستان و همکاران بتوانیم این مسئولیت را به خوبی انجام دهیم.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما