كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
آخرین بروز رسانی
نشست های برگزار شده
ورود
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.سایر نشست‌ها
نشست تخصصي ماهيت انسان در كلام، فلسفه و متون ديني نشست تخصصي ماهيت انسان در كلام، فلسفه و متون ديني با حضور احمد صنوبر از كشور اردن در سالن همايش هاي دفتر تبليغات اسلامي برگزار شد.

به گزارش اداره همكاري هاي علمي و بين الملل، احمد صنوبر در اين نشست مقاله اي با موضوع تجرد روح در ديدگاه برخي از متكلمان اشعري را ارايه داده و برخي سخنان وي توسط حاضران در نشست نقد شد.

 شفيق جراده عضو هيات علمي مركز معارف حكميه لبنان درمقاله اي با موضوع فرزند خاك و تاريكي خود شناخته( قرآن و نقش بدن در هويت انسان) و دنيل بدياكو استاد دانشگاه والي يو از كشور غنا در مقاله اي با عنوان تقسير قرنتيان 5.5و لوازم آن براي مساله نفس و بدن ديدگاه خود را در اين نشست تبيين كردند.

بر اساس اين گزارش، مقالاتي با موضوع نفس و بدن از ديدگاه متكلمان اسلامي قرون نخستين از حجت الاسلام محمد تقي سبحاني، نفس و بدن از ديدگاه متكلمان اماميه در قرون ميانه اثر علينقي خداياري، نفس و بدن از منظر ميرزا مهدي اصفهاني  اثر محمد بياباني اسكويي نيز در اين نشست ارايه شد.

در همايش دو روزه آموزه هاي ديني و مساله نفس و بدن، شخصيت هايي از كشورهاي مختلف آمريكا، اتريش، مصر، غنا، سوئد و شخصيت‌هايي از حوزه و دانشگاه حضور داشتند و مقالات خود را در نشست هاي تخصصي ارايه دادند.

 همايش بين المللي آموزه‌هاي ديني و مساله نفس و بدن به مدت دو روز در سالن همايش‌هاي بين المللي دفتر تبليغات اسلامي برگزار شد.

منبع: اداره همكاري هاي علمي و بين الملل
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.امكانات
  • ارسال به دوستان
  • اضافه كردن به ليست دلخواه مرورگر
  • چاپ
  • آر.اس.اس
نام ارسال کننده :
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :
موضوع ایمیل :
کد تصویری :
 
امتیاز دهی
 
 

كوچك يا بزرگ كردن بخش :.سایر نشست‌ها
بيشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 4785
Guest (PortalGuest)

اداره همکاری های علمی و بین الملل
مجری سایت : شرکت سیگما