كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
آخرین بروز رسانی
نشست های برگزار شده
ورود
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.سایر نشست‌ها
نشست علمي ادارك، اخلاق و اعتقادات ديني و رابطه آنها با مساله نقس و بدن نشست تخصصي نشست علمي ادارك، اخلاق و اعتقادات دييني و رابطه آنها با مساله نقس و بدن با حضور انديشمنداني از داخل و خارج در سالن چهل نفره همايش هاي دفتر تبليغات اسلامي برگزار شد.

به گزارش اداره همكاري هاي علمي و بين الملل، در اين نشست مقالاتي در مورد مساله آگاهي و حل آن در چارچوب روش فصل و وصل توسط سمير ابوزيد، رابطه تجرد نفس با ادارك از مرتضي عرفاني استاد دانشگاه زاهدان و مقاله سهم بدن در اداراك از منظر ملاصدرا توسط دكتر احمد واعظي رييس دفتر تبليغات اسلامي ارايه شد.

 اين گزارش حاكي است: در اين نشست تخصصي همچنين "گفت و گويي با موضوع آيا ادراك به مجردات اختصاص دارد؟" نيز به صورت آزاد مطرح گرديد.

همايش بين المللي آموزه‌هاي ديني و مساله نفس و بدن به مدت دو روز در سالن همايش‌هاي بين المللي دفتر تبليغات اسلامي برگزار شد.

در اين همايش دو روزه شخصيت هايي از كشورهاي مختلف آمريكا، اتريش، مصر، غنا، سوئد و شخصيت‌هايي از حوزه و دانشگاه حضور داشتند و مقالات خود را در نشست هاي تخصصي ارايه دادند.

 برحسب اين گزارش، در مراسم افتتاحيه اين مراسم حجت الاسلام والمسلمين احمد واعظي رييس دفتر تبليغات اسلامي و در مراسم اختتاميه نيز آيت الله جوادي آملي سخنراني كردند.

در حاشيه نشست، ميزگردي با حضور پرفسور لين رادر بيكر استاد دانشگاه امرست ماساچوست  آمريكا و ادوارد ويرنگا استاد دانشگاه راچستر نيويورك و استاد لگن هاوزن و حجت الاسلام يزدان پناه برگزار شد.

نشست‌هاي تخصصي همايش بين المللي آموزه هاي ديني و مساله نفس و بدن با عناوين "زندگي پيشين و پسين و مساله نفس و بدن"، "ماهيت انسان در كلام، فلسفه و متون ديني" و ادراك، اخلاق و اعتقادات ديني و رابطه آنها با مساله نفس و بدن" نيز در سه سالن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي، سالن 40 نفره و سالن اصلي همايش هاي دفتر تبليغات اسلامي برگزار شد.

منبع: اداره همكاري هاي علمي و بين الملل
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.امكانات
  • ارسال به دوستان
  • اضافه كردن به ليست دلخواه مرورگر
  • چاپ
  • آر.اس.اس
نام ارسال کننده :  
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :  
موضوع ایمیل :
کد تصویری :
 
 
امتیاز دهی
 
 

كوچك يا بزرگ كردن بخش :.سایر نشست‌ها
بيشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 4902
Guest (PortalGuest)

اداره همکاری های علمی و بین الملل
مجری سایت : شرکت سیگما