كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
آخرین بروز رسانی
نشست های برگزار شده
ورود
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.سایر نشست‌ها
نشست مشترك با رييس سازمان ديانت تركيه و هيات همراه نشست مشترك پرفسور بارداك اوغلو رييس سازمان ديانت تركيه و هيات همراه با اعضاي مركز فرهنگ و معارف قرآن كريم در سالن جلسات حوزه رياست در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اداره همكاري‌هاي علمي و بين الملل، آنها در مورد تعاملات دوجانبه و ترجمه برخي آثار خصوصا آثار مركز فرهنگ و معارف قرآن كريم با هم گفت و گو كردند.

اين هيات همچنين با حجت الاسلام والمسلمين رباني رييس دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم ديدار كردند.

رييس سازمان امور ديانت تركيه در اين ديدار با اشاره به اهميت اتحاد در جهان اسلام گفت: مسلمانان با حفظ اتحاد و همدلي خود اجازه ندهند دشمناني كه براي اختلاف افكني و گسست ميان جوامعي اسلامي تلاش مي كنند موفق شوند.

پرفسور بارداك اوغلو خاطرنشان كرد: دشمنان براي اختلاف ميان مسلمانان با تمام وجود تلاش مي كنند ولي ما نبايد فضا را براي فعاليت تفرقه انگيزانه آنها فراهم نماييم.

رييس دفتر تبليغات اسلامي نيز در اين ديدار گفت: دفتر تبليغات اسلامي به عنوان بزرگترين موسسه حوزوي در چهار بعد آموزشي، پژوهشي ، تبليغ و انتشاراتي فعاليت مي كند و تاكنون دستاوردهاي بسيار عظيمي را در اين زمينه كسب كرده است.

حجت الاسلام رباني ادامه داد: دفتر تبليغات اسلامي در بعد آموزشي دانشگاه باقرالعلوم و چند موسسه وابسته، در بعد پژوهشي پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي و در بعد فرهنگ سازي و تبليغ از ظرفيت بيش از 30 هزار مبلغ مذهبي استفاده مي كند.

وي گفت: در دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم 18 مجله در سطوح و موضوعات مختلف مانند كودك و نوجوان،فرهيختگان و دانشمندان و موضوعات ديگر سياسي ، فقه،كلام،قرآن،تاريخ اسلام و زنان و خانواده در سطح بسيار بالاي علمي منتشر مي شود.

 

منبع: اداره همكاري هاي علمي و بين الملل
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.امكانات
  • ارسال به دوستان
  • اضافه كردن به ليست دلخواه مرورگر
  • چاپ
  • آر.اس.اس
نام ارسال کننده :
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :
موضوع ایمیل :
کد تصویری :
 
امتیاز دهی
 
 

كوچك يا بزرگ كردن بخش :.سایر نشست‌ها
بيشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 1229
Guest (PortalGuest)

اداره همکاری های علمی و بین الملل
مجری سایت : شرکت سیگما